"קו לקורונה" – שיחה עם רופא משפחה ו/או פסיכולוג

נוכח העליה בתחלואה ושיעור הנדבקים כתוצאה מנגיף הקורונה, מוצע שירות חדש על מנת לסייע, ככל הניתן, בהתמודדות הפיזית והנפשית עם המחלה.

בקו זה עומדים לרשות המבוטחים רופא משפחה ו/או פסיכולוג מוסמך, לבחירתם, אשר יסייעו בהתמודדות עם המחלה והחששות הנלווים אליה.

השירות ניתן כמובן, ללא עלות לכל מבוטחי הבריאות של מגדל.

מוקד התמיכה של מגדל זמין בטלפון – 03-5688108 .

לתשומת ליבכם, השיחה עם רופא המשפחה תתבצע תוך 90 דקות, מרגע הפנייה למוקד.

השיחה עם הפסיכולוג תתבצע תוך 24 שעות מרגע הפנייה למוקד.

השירות יינתן למשך שלושה חודשים עד ליום 23.10.20 , באמצעות מוקד השירות של חברת פמי-פרימיום.

לפרטים נוספים לחצו על הלינק המצורף.

חברת "מגדל" וארגון העובדים מאחלים לעובדי/גמלאי הבנק בריאות איתנה.

קו קורונה